Πριν ξεκινήσετε να κάνετε δίαιτα διαβάστε αυτό

0
1049

Πώς να ξεκινήσετε μια δίαιτα για να χάσετε βάρος και να χάσετε βάρος, χωρίς αποτυχία ή να εγκαταλείψετε τις λίγες μέρες; Ο διαιτολόγος μας διατροφολόγος σας δίνει το 4 κλειδί!

Ξυπνάτε στο κρεβάτι αναζητώντας το τζιν που προτιμάτε και, όταν προσπαθείτε να τα φορέσετε, εκπληκτικά φαίνεται να έχει συρρικνωθεί. Κάνετε μια προσπάθεια κρατώντας την αναπνοή και πατώντας την κοιλιά για να προσπαθήσετε να στερεώσετε το κουμπί και όταν στο τέλος έχετε ένα φοβερό float βγαίνει πάνω από το υπέροχο μοντέλο σας για μια κουραστική μέρα.

Οι πωλήσεις ξεκινούν από το σπίτι χωρίς να δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε αυτό το συμβάν, αλλά για να μετρήσετε αυτό που προχωράει την ημέρα, νιώστε τέτοια δυσφορία που αναγκάσατε να ξεκουμπώσετε το κουμπί κάθε φορά που νιώθετε. Είναι ακριβώς αυτή τη στιγμή που μεγαλώνετε αρχίζετε να κάνετε δίαιτα. Όμως, πρέπει πραγματικά να χάσετε βάρος;

Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να θέλεις να χάσεις αυτά τα “επιπλέον κιλά περισσότερων” και να το χρειάζεσαι πραγματικά .

Αυτό για μερικούς ανθρώπους είναι απλώς ένα ζήτημα αισθητικής, ή ακόμη και της μόδας, για άλλους μετατρέπεται σε μία ανάγκη και ότι το υπερβολικό βάρος είναι σοβαρό για την υγεία του .

Πώς να ξέρετε ποια κατάσταση μπορείτε να βρείτε

Πρώτα λοιπόν που πρέπει να κάνετε είναι να καταλάβετε ποια κατάσταση βρίσκουμε. Και γι ‘αυτό πρέπει να θυμόμαστε τον ορισμό του υπέρβαρου και της παχυσαρκίας. Σύμφωνα με την ΠΟΥ, «το υπερβολικό βάρος και η παχυσαρκία ορίζονται ως μια ανώμαλη ή υπερβολική συσσώρευση λίπους που μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία» .

Η συσσώρευση ορισμένης ποσότητας σωματικού λίπους είναι φυσιολογική και απολύτως απαραίτητη για το σώμα . Τώρα λοιπόν, όταν αυτό το σύμπλεγμα βρίσκεται πάνω από το 20-25% στους άνδρες και το 30-35% στις γυναίκες θεωρείται ότι δεσμεύει την κατάσταση της υγείας και μειώνει την ποιότητα ζωής.

Ευτυχώς, ζούμε στην τεχνολογία της εποχής και υπάρχουν κλίμακες βιοεπεξεργασίας που έχουμε στο μπάνιο του σπιτιού και ότι, μέσω του ενός μικρού ρεύματος, παρέχουμε το ποσοστό λίπους σώματος . Για όσους δεν αγαπούν τις νέες τεχνολογίες, πείτε ότι οι περισσότερες κλίμακες που βρίσκουμε στα φαρμακεία διαθέτουν επίσης αυτό το σύστημα.

Όταν οι αριθμοί που λαμβάνονται υπερβαίνουν τις κανονικές παραμέτρους, το υπερβολικό βάρος και όχι ένα πρόβλημα αισθητικής αλλά ένα ζήτημα υγείας . Γνωρίστε αυτήν την κατάσταση και οι πιθανές συνέπειές της είναι το πρώτο βήμα για να αρχίσετε να χάνετε βάρος.

Ξεκινήστε μια δίαιτα. Αναζητήστε έναν ρεαλιστικό στόχο!

Συχνά συμβαίνει ότι αποθαρρύνουμε όταν πρόκειται να ξεκινήσουμε μια δίαιτα και προσπαθούμε να χάσουμε βάρος . Λοιπόν που δεν μειώσαμε όλο το βάρος που επιθυμείτε, ή κοστίσαμε πάρα πολύ, ή ακόμα και επειδή επανήλθε σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αν λέγαμε καλά ότι το πρώτο βήμα για την απώλεια βάρους ήταν η συνείδηση, το δεύτερο είναι να σημειωθεί ο στόχος .

Ανυψώστε άσχημα αυτόν τον στόχο, μπορούμε να προκαλέσουμε αρνητικές συνέπειες, καθώς η ανάκτηση του βάρους που χάθηκε (γνωστή και ως «επίδραση yoy») ή αλλαγές ψυχολογικές όπως η απογοήτευση, η έλλειψη κινήτρων και η αποθάρρυνση. Εάν αυτό ισχύει για εσάς, η συνάδελφός μου Patricia Ramirez και εγώ εξηγήσαμε το 4 κλειδί για να μην χάσετε το κίνητρο για να κάνετε μια δίαιτα και, στην περίπτωση του αισθήματος απώλειας, εξηγήσαμε επίσης πώς να βρείτε το κίνητρο που χάθηκε.

Σε αυτήν την περίπτωση, ο στόχος μας δεν βασίζεται απλά σε χαμηλότερα κιλά, αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι να διατηρήσουμε το βάρος που έχετε καταφέρει να επιτύχετε . Για να γίνει αυτό, το προτεινόμενο τέλος πρέπει να είναι ρεαλιστικό, δηλαδή, πρέπει να δοκιμάσει το σώμα βάρους ανάκαμψης μεταξύ ενός 10 έως 15% για μια χρονική περίοδο μεγαλύτερη που αντιστοιχεί σε περίπου 6 μήνες.

Η απώλεια βάρους δεν είναι εκεί για να κερδίσει ρεκόρ ή να ανέβει στο βάθρο, αλλά για να προσαρμόσει τη δύναμη στο στυλ ζωής και να κάνει μια δίαιτα στην οποία λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες κάθε ατόμου. Ως εκ τούτου, πρέπει να επικεντρωθούμε περισσότερες προσπάθειες στο να διατηρήσουμε το βάρος μας και όχι πολλούς στην απώλεια .

¿Ποιο είναι το τέλειο βάρος σας;

¿Ποιο είναι το τέλειο βάρος σας;Στην τρέχουσα κουλτούρα του καταναλωτισμού, όπου η διαφήμιση και τα μεγάλα εμπορικά σήματα στη μόδα έχουν κάνει μια πολύ σπουδαία δουλειά, δεν είναι περίεργο που εξακολουθεί να επιβιώνει την φανταστική ιδέα του να θέλεις να αποκτήσει το ” τέλειο βάρος “.

Για πολλούς ανθρώπους το ιδανικό βάρος είναι ” εξαιρετικά λεπτό”. Και δεν με εκπλήσσει. Αν κοιτάξουμε πίσω, θα θυμόμαστε ότι ποιος άλλος και ποιος έχει παίξει λιγότερο για να ντύσει και να γδύσει εκείνη την κούκλα που ονομάζεται Barbie, η οποία είχε έναν σούπερ φίλο, Ken .

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος γρήγορα, είναι καλό για τη μείωση της ζάχαρης και περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες. Αυτά είναι τα είδη των τροφών που αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης περισσότερο, στο σώμα και ως εκ τούτου βοηθά το σώμα να αποθηκεύει λίπος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here